iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Och så Äntligen!

Publicerad 2008-09-03 22:13:22 i Isabel, Leo och jag,

Idag var jag på ultraljud. Jag var nervös i början men allt gick bra.
Fick äntligen veta hur gammal den är, den är 11 veckor :) jag blev glad, känslan jag kännde när jag fick se fostret .. jag ville gråta av glädje, men jag höll mig. Har inte gråtit änu, kan inte sluta kolla på bilden jag fick av den, den ser så söt och liten ut, jag kan inte fatta att den finns i min livmoder! Jag känner mig skit glad.
Nästa ultraljud blir vecka 18 i min graviditet, längtar då kommer den vara större. Mamma blev lite glad när jag visade bilden.
Gick och mötte henne i Södertälje där hon jobbar, sen stack vi och handlade mat, eftersom jag måste äta nyttigt och så nu.
Nu är jag lite lugn över att jag såg att fostrets hjärta slår ialla fall, och att den mår bra just nu ..

Mitt barn:

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2008-09-03 22:17:34

Och jag är gudmor :D

Fan vad glad jag är för din skull!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela