iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ord.

Publicerad 2008-09-18 21:51:35 i Allmänt,

Jag saknar min bror.
Han är den ända personen jag verkligen bryr mig om 100%, som verkligen finns där för mig.
Som verkligen bryr sig om mig. Han är min bror och min bästa vän.
Ingen som sviker. Inga lögner.
Längtar tills han kommer hem igen någon dag i december 2009.


Estoy sola de nuevo. Todos tienen sus vidas.
Jag orkar inte bry mig.
The places I have ran to all my life have disappeared. Jag vill men .. nej ..
Hur kan jag tänka så här? Behöver jag psykiatrisk hjälp igen?
Tankarna, jag hatar dom! Jag vill bara glömma bort allt. Och starta ett nytt liv, där ingen känner mig.
Ingen som kan dömma mig. Ingen som kritiserar mig.
Kan inte världen vara full med människor så god hjärtade som min bror?





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela