iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nåja

Publicerad 2008-09-22 21:04:15 i Allmänt,

Idag var det en okej dag faktiskt. Vakna kl. 07.40 för att jag hade en tid kl. 09.00.
Var trött, men det gick över under dagen. Fast nu är jag trött igen.
Jag skulle ta bussen som gick 08.51 men just när jag var nära busshållplatsen så såg jag bussen åka förbi, fast jag visste att jag skulle missa just den bussen. Gick hem ifrån kl. 08.48 jag kommer inte till busshållplatsen på 3 minuter. Haha!

Så jag gick till stationen och tog bussen där, just när jag kom dit så såg jag att dom hade flyttat på busshållplatsen till 835 Igen! p.g.a nynäshamn bussen. Det är alltid fel i Västerhaninge. Dom bygger väl om något läste jag snabbt, fast jag orkade inte läsa egentligen haha! Aja ..

Kom dit jag skulle, fast jag var 15min försenad så väntade dom på mig innan vi kunde börja mötet typ. Det fattades en person, vet inte vem det var, men han dök tydligen aldrig upp.
Var där till kl. 11 något. Sen stack jag till Haninge C. för att försöka hitta något till mammas födelsedag som är nu på torsdag.
Hitta INGET! Jag vet inte vad jag ska köpa till henne. Får panik, dagarna går ju så fort. Jag hittade massa kläder, nagellack och annat till mig. Men det är ju inte jag som ska fylla år. Får vänta ..

Idag är det måndag, min bror skulle ha skrivit till mig .. Men jag har inte fått ett enda mejl från honom. Han hann nog inte logga in, dom har så ont om tid hela tiden. Ibland så hinner han inte ens skriva mycket till mig bara: ''Hej Iris. Jag mår bra, hoppas du gör det. Hinner inte skriva till dig så mycket, skriver nästa vecka. Älskar dig / Din bror Oliver.''
Nåja. Jag förstår ju honom ändå.
Men nu ska jag äta ändå om det är liiite sent, men måste äta för både mig och bebisen i magen.

Som dom säger i spanien:
Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela