iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Måndag

Publicerad 2008-09-08 22:54:24 i Allmänt,

Var hemma hela dagen idag, sjukt tråkigt egentligen ändå om jag var enormt trött.
Sov till klockan 11 idag, åt frukost sen så gick jag och la mig igen och vakna vid 15.30 tiden. Ville ändå sova mer det här med att vara gravid gör mig ialla fall enormt trött, jag vill bara sova!
Måste röra på mig egentligen så att barnet och min hälsa ska må bra. Men det är så fruktansvärt fult väder ute hela jävla tiden, det regnar för fan varje dag! Om det inte regnar är det gråa moln. Skit väder!

Var ute med mamma i lördags ändå om det regnade, vi åkte till Haninge C jag ville köpa några saker åt bebisen som jag hade sett och åh! jag var bara tvungen att köpa ett par små skor som jag hade fastnat för dom är så sjukt gulliga! :)
Köpte ett gosedjur jag och mamma såg en gång när vi gick in i H&M som var gulligt.
Jag måste nog vara gravid i 12:e vecka. Jag mådde ganska illa hela tiden förra veckan, men nu kanske det börjar gå över har inte mått dåligt på hela dagen idag, YAY! Trodde att jag mådde illa av Folsyra tabletterna jag tar, fast det är nog inte det, det var bara min graviditet.

Min bror som är på mission från kyrkan skrev till mig idag :) jag skickade ultraljuds bilderna. Han vart glad ändå om jag är ung så tycker han att jag kommer att klara av detta, han stödjer mig och tror på mig. Jag är så lycklig över att ha en bror som han, han är bäst! Saknar honom, vill att det ska bli december 2009 så att jag kan se honom igen .. det är ett tag kvar men men .. den dagen kommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela