iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

2 månader idag!

Publicerad 2009-04-10 22:02:21 i Isabel, Leo och jag,

Min lilla älskade dotter blir 2 månader idag!
Isabel, mitt allt!

Jag kan inte fatta att för 2 månader sen så föddes hon, vad tiden går snabbt! Jäklar alltså. För två månader sen så satt jag där, eller låg i Södersjukhuset med värkar och allt.
Och sen så föddes hon, en liten flicka född 7 veckor för tidigt, men ändå så kom dom där känslorna som jag hade så längtat efter. Lycka! Allt kändes så overkligt, jag blev mamma den dagen.
Inga matriella saker kan ge en sådan lycka, tyvärr. Bara dom som har barn och älskar dom kan förstå det ..
Åh, min lilla ängel. Älskar henne bara för mycket!



Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-11 04:57:58

Hallå vännen! :)

Har laddat upp en ny inspelning på bloggen.



Check it out! :)



Kram på dig!

Postat av: Elena

Publicerad 2009-04-12 22:51:48

Åh, gud så söt bebis du har! (:



Hoppas allt är bra med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela