iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

57 dagar kvar

Publicerad 2009-04-26 22:52:39 i Isabel, Leo och jag,

Jag var så otroligt trött imorse när mamma kom in och tjatade att jag skulle äta frukost. Klockan var snart 12 när hon börja tjata som fan .. Dagen var fin med sol och så, men mammas humör ... alltså hon har varit jäkligt jobbig idag!

Jag längtar till sommaren, 23 juni ialla fall då slipper jag hennes humör på 3 månader. Jag säger bara YAY på-ett-sådär-halv-skeptiskt-sätt.
Jaja, jag fick värsta ögon kontakten med killen jag är sådär små kär i haha!
Han: Hej! Hur mår du? och ler
Jag: Hej! Bra tack, sj ..älv ..? ler och tittar bort och går min väg utan att vänta på hans svar.

Jag ville hämta min mobil och skriva ett sms till Heidy, hon ville att jag skulle följa med till tandläkaren imorgon så tänkte fråga henne vilken tid vi skulle mötas. Fast det är ingen ursäkt haha! Vad tänkte jag på egentligen? Haha ..
Ska nog gå och lägga mig nu annars kommer jag inte upp. Hoppas Isabel somnar nu också ..
God natt!


SÅ sjukt söt!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-04-27 17:28:58

Hej! Hoppas att det är fint hos dig och att du mår bra! Jag planerar att flytta ned till Stockholm i höst igen, antagligen. Eller nja. Jo. Fast nja. Har inte riktigt bestämt mig för vart jag ska ta vägen i höst. Det hänger lite i luften. Och på om jag får tag i lägenhet och så. Så klart. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela