iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2009-04-02 13:29:24 i Allmänt,

Vilken konstig kväll det blev igår, Isabel vägrade sova. Hon sov kanske 1½ timma sen var hon uppe igen och började gråta .. Men jag är inte så trött ialla fall. Kanske för att Leo tog hand om henne för det mesta ..
Nu får han pröva på att gå upp varje natt och ta hand om ett gråtande barn, som vägrar sova och gråter för att hon har gaser i magen.
Nu kan han inte säga att jag har det lätt, nu kan han inte säga att jag inte borde vara trött. Vad trodde han att det var en lek det här?
Jag älskar Isabel, men kvällarna är värst .. hon sover så bra om dagarna, men kvällarna ... haha!

Vi ska ut idag, in till stan :) det är okej att åka buss och tåg nu!
YAY! Äntligen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela