iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hitta flyg

Publicerad 2009-04-27 23:42:02 i Allmänt,

Fan vad mina föräldrar ska vara jobbiga! Jag försöker hitta ett flyg till alla 5 ..
Till min moster som bor i Schweiz, mina 2 mostrar som bor i Australien, mamma och pappa. Men dom är aldrig nöjda, dom tvekar hela tiden. Alltså gud, att det ska vara så svårt!

Jag har sjukt ont i skuldrorna, för mycket stress säkert. Isabel börjar bli över känslig och slutar inte gråta oftast! Min rygg gör skit ont också, åh! Varför!?
Skit samma ska gå och lägga mig snart. Bvc imorgon!
Ciao och God natt!


Såg denna bild i någons blogg, haha tyckte den var rolig.

Kommentarer

Postat av: Foki

Publicerad 2009-04-28 09:17:05

ja, att bilden är rolig ;)



Svar: Tack så jättemycket för den fina kommentaren!^^ Jag uppskattar det verkligen :) och glad blir jag :D



// Ha en toppen dag! =)

Postat av: MissCM

Publicerad 2009-04-28 15:45:58

sv: åh, vad kul! :D jag vill också dit! jag har varit till Malaga, och det är hur fint där.



ja, det var hemskt! morsan fick tag i honom i går iallafall, och han var väldigt ledsen för hur han hade betett sig mot henne. han berättade även att han var väldigt aggressiv och dum mot ambulanskvinnorna. det var ju tur att vi hörde att något var fel med honom! annars hade han ju kunnat hamna i koma, om inte något ännu värre. :/



trist att du har diabetes. själv är jag så himla glad att jag inte har det, och ber till gud att jag aldrig får det heller.

Postat av: J O S E F I N ^^

Publicerad 2009-04-28 16:28:55

Just nu har jag veckans blogg, anmäld dig gärna! :)

Och priset är att vinnaren blir länkad i min blogg i en hel vecka! :D

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela