iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Men hata

Publicerad 2009-04-13 21:12:45 i Allmänt,

Idag blev det en sådan dag som jag känner mig tom inombords, vet inte varför. Men jag hatar den där känslan!
VARFÖR kommer du tillbaka när, jag inte vill ha dig? Jävla känsla!
Blir frustrerad på mina känslor att dom aldrig kan vara som jag vill att dom ska vara. Dom bra känslorna försvinner bara ..

Det känns som om jag väntar på något som aldrig kommer. Jag förstår inte vad jag väntar på? När det aldrig händer något som jag väntar på. Det låter sjukt!
Alltså fan!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-04-14 01:16:36

Tänker på dig! :)



Det finns nog inte något enda enkelt svar till varför jag flyttade hit men i höstas var jag i desperat behov av ett hem, en inkomst och en sysselsättning. Ville inte jobba och orkade inte hoppa på någon seriös högskoleutbildning. Jag har alltid dragits till Norrland och Piteå är en stad jag redan var bekant med. Jag var ruskigt trött på Stockholm. Killen jag var tillsammans med då ville börja plugga på musikhögskolan i Piteå och det såg jag som ett tecken. Så vi flyttade upp båda två. Typ så. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela