iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

200 kronor

Publicerad 2009-04-24 17:53:38 i Allmänt,

Sitter och tänker om jag verkligen ska överföra 200 kr till min bror. Jag kanske behöver dom? Nej, då är jag självisk han har ju slösat mer pengar på mig. Han har köpt min resa till Spanien 2 gånger och jag fick ''låna'' pengar utav honom flera gånger utan att han bad om dom tillbaks .. så fan! han ska få dom där 200 kr av mig han är trotts allt min bror, han är inte hemma och jobbar inte längre han är borta och kommer tillbaks i december.

Jag ska boka resan till Spanien idag :) så att det är klart. Så om mindre än 2 månader åker jag till Madrid!
YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela