iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tiden?

Publicerad 2009-08-25 11:40:03 i Allmänt,

Av nâgot underligt skäl orkar jag verkligen inte skriva i bloggen längre, jag har liksom tappat suget ändâ om jag har tusentals saker att skriva om.

Dom senaste dagarna har jag drömt underliga drömmar men samtidigt sâ är dom härliga, som idag min konstiga dröm var att jag var trummis i ett rockband som hade stor publik, mânga fans befann sig pâ stället där konserten spelades. Sângaren i bandet presenterade oss alla :) Kul? Hahaha .. Synd att det bara var en dröm.
Det var sâ länge sen jag skrev här känns det som, mycket har hänt .. Jag och Leo kommer nog förbli ''vänner'' jag ser ingen framtid tillsammans, vi är för olika och vi tänker olika det fâr oss att diskutera och brâka mycket.
Lilla Isabel växer otroligt mycket, jag kan inte fatta att om 2 veckor sâ blir hon 7 mânader!! TIDEN GÂR FÖR SNABBT ! För inte sâ länge sen var jag gravid, jag gick runt och oroade mig om att fâ missfall i början tills v.20 eller mer? Sen gick jag runt och oroade mig att bebisen skulle dö i magen, det var det bästa som hade hänt mig i livet, graviditeten och jag ville inte att NÂGOT skulle gâ fel. Jag ville verkligen att bebisen skulle födas men var inte beredd pâ att lilla Isabel skulle komma 7 veckor för tidigt, det var en chock för mig jag blev sjukt rädd särskillt när sjuksköterkorna sa att bebisens lungor inte var mogna nog, att det var för tidigt än för att hon skulle födas .. Men allt gick bra trotts allt, bra va? Hon hade problem med andningen i början men varje dag som gick blev hon friskare och starkare :) Jag har haft en sâdan enorm tur med Isabel. Jag mâste ändâ ha ätit bra och tagit hand om mig när jag var gravid för att hon är en liten frisk tjej hon har hittills aldrig blivit sjuk eller nâgot.

Nu är lilla Isabel 6 mânader och helt frisk, jag var orolig när hon föddes och hoppades pâ att hon INTE hade fâtt diabetes som jag. Allt känns sâ himla overkligt .. ALLT t.o.m att min bror fortfarande är ''borta'' men han kommer ju hem om 4 mânader? Om han inte stannar 2 mânader till, nâgot jag verkligen inte hoppas pâ!
Jag orkar inte skriva mer hahaha .. Isabel kommer väl vakna snart. Och min rygg som är helt förstörd än gör ont, graviditeten ''förstörde'' min rygg haha .. nâväl.
Adios



Min underbara dotter, hon var nog 2 veckor gamal här :) vad jag saknar dom tiderna ändâ om sjukhustiden var sâdär hemsk.
Jag är inte grym, min lilla Isabel var hungrig och Leo hade frâgat om jag kunde spela in henne när hon grät, hon fick sâ klart mat efterât
Alltsâ vid den tiden ammade jag henne.


Älskar dig av hela mitt hjärta, du är det bästa som finns!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-08-31 17:15:36

hej gumman , saknar dej:(

vi kan ta det sen vill itne skriva här så alla ser, Hoppas allt är bra med dig och prinsessan. . längtar tills ni kommer . saknar er så ja blir tokig. du ska VI umgås OFTA!!!

Postat av: Melissa - Vincents Mamma

Publicerad 2009-10-04 09:56:53

gud vilket härligt hår :)

d e så sött med bebisar med massa hår

min son hade oxå massa hår när han föddes men inte sådär fluffigt å sött :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela