iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

December, 3.

Publicerad 2009-12-03 23:01:41 i Allmänt,

Snart är det lördag, alltså jag är glad :) Nu ska Mia och jag har KUL! Vi ju längtat efter detta i typ en månad? Så överimorgon gäller det!
Melissa kom till Stockholm igår och vi har varit ute och gått, pratat och skrattat... Länge sedan vi sågs. Hon har ju en liten bulle i ugnen hihi, roligt att säga så haha.. På söndag är det min födelsedag och jag fick ett jätte fint armband av Melissa :) med en lite skytt på (mitt stjärntecken) me like!

Nåväl, orkar inte riktigt skriva. Vill bara sova egentligen.. Känner mig otroligt trött, fattar inte varför jag känner mig så hemskt trött hela tiden.
Vad kan man göra åt detta? Känns så otroligt jobbigt särskilt när jag måste ta hand om min dotter! Jag vill ha ork att kunna leka med henne en längre tid, gå upp tidigare, göra mer hushålls sysslor och allt det man ska kuna göra.. men jag har ingen ork, jag är seg hela tiden. Åhh... varför?? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela