iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Guardian Angel

Publicerad 2009-12-04 23:30:04 i Allmänt,

Och så är fredagen slut .. It means that it's saturday tomorrow! Vi ska ut ändå om det är några som har backat ur i sista sekund, blir alltid så när man planerar inte roligt. Varför lovar man och inte håller det man har sagt?
Undrar hur det blir imorgon? Hoppas vi har kul ändå! Vi har ju längtat tills imorgon :)

Drog till Haninge centrum idag men Melissa och Mia, men efter ett tag så gick Melissa till sin kusin.. Hon ville hinna träffa honom innan hon åker tillbaka till Norrköping (på söndag). Vi gick runt lite i haninge, jag hittade ju till slut en topp jag gillade som jag kan ha på mig imorgon. Hittade ett par andra saker men ska nog be om dom till min födelsedag som är på söndag. Jagblirettåräldre. Alltså 21.
Nu är det ju bara 2 veckor kvar tills min bror kommer hem! Fatta hur glad jag blir inombords (alltså typ otroligtstrålandesupermega glad) kan inte fatta att snartsnart så är han här, snart kommer jag få vakna upp på morgonen och veta att han finns där i sitt rum, brevid mitt. Hur overkligt det än känns för mig nu, att det kommer bli en verklighet snart.. 2 år är alldeles för lång tid.

Fick min födelsedags present utav min bror idag, det trilla ner ett avi från posten idag. Hmm.. tänkte jag, sen så fick jag ett leende när jag såg, Sänt Från: Oliver Till: Iris Castillo. När jag kom hem var jag helt slut efter att ha gått i haninge centrum några timmar. Det var 40 min kvar tills dom skulle stänga posten. Jag var trött men gick till Ica ändå för jag var så nyfiken och glad att jag hade fått något från min bror.
Kom hem och öppnade paketet direkt hehe.. Fick Praliner som jag inte har smakat än och en jätte gullig ängel som håller i ett hjärta.
Jag fick tårar i ögonen så sentimental är jag ibland, han betyder så hemsk mycket. Min bror är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela