iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Julklappar????

Publicerad 2009-12-23 00:40:56 i Allmänt,

Nu får bakgrunden vara så medans jag vet inte vad jag vill ha egentligen, jag gillar inte riktigt min ''julstämning'' på bloggen direkt hahaha! Blev uttråkad för snabbt, så det får se ut såhär medans som sagt.

Borde ligga i sängen nu men har ingen större lust att sova nu. Ska ju ut med Mia och köpa julklappar till mina nära och kära i sista minut känns det som, och det värsta är att jag vet för i helvete INTE VAD JAG SKA KÖPA åt dom. Panik, Panik, PANIK! Jag är helt tom i skallen.. Köper ju alltid kläder och så men vill inte direkt göra det denna år så får se vad jag hittar :(
Nä, nu ska jag sova mina ögon orkar inte längre och min hjärna skriker: SOV!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela