iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sitter och väntar ..

Publicerad 2009-12-22 12:22:32 i Allmänt,

på min bror som ska komma och lämna sina väskor? Han kommer ju hem imorgon :) idag så kom han hem till Stockholm men han ska vara i Täby tills imorgon sen så kommer han hem på riktigt.

Bandit hörs i bakgrunden och Isabel kryper överallt, jag är trött! Min kropp vill bara gå och lägga sig igen och sova men det är omöjligt, Isabel är vaken.
Det är inte alltid lätt att vara ensamstående mamma. You're lucky ni som lever tillsammans och får hjälp utav barnets/barnens pappa. I vårat fall så dog kärleken mellan mig och Isabels pappa, vi uppskattar bara varandra men en framtid tillsammans kommer inte på tal. Tyvärr.. Vi är för olika att uppfostra Isabel och det funkar bara inte. (Han bor ändå i Spanien för i helvete!) Men jag är glad ändå! :)

Nu ska jag gräva ner mig själv i mitt självlidande HAHAHA.. Skojar! Ska duscha och göra något produktivt maby?

Update: Oliver, min bror har redan varit här och lämnat sina saker :) Imorgon så kommer han hem påriktigt som sagt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-22 22:27:26

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela