iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ändå så finns sorgen där

Publicerad 2009-02-19 18:14:09 i Allmänt,

Hur glad och lycklig jag än är att jag har en liten dotter, så kan jag inte sluta vara ledsen över alla förändringar dom gör i sjukhuset hela tiden och att jag inte får ta hem min lilla ängel.
Jag vill så gärna ta hem henne, men ingen läkare har sagt något. Hennes hälsa blir ju bara bättre och bättre ju har dom sagt. Det som också gör mig ledsen och frustrerad är att hon vägrar amma ibland och att hon har spytt flera gånger efter hon har fått sådan där ersättning genom sonden. Stackars min bebis .. Därför vill jag ta hem henne, hon skulle säkert ha det bättre hemma.


Jag måste ut en stund, känner att jag behöver det, ta frisk luft. Annars så kommer jag att bryta ihop, jag har ju inte Leo här han får mig att känna mig stark och orka med allt, må bra, skratta och le hela tiden.
Jag saknar honom enormt mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela