iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Den dagen är nära

Publicerad 2009-02-28 20:13:59 i Allmänt,

Okej, jag har blivit hur dålig som helst på att uppdatera. Men det är svårt att skriva hela tiden när man har en bebis inlagd i neonatal avdelningen, särskilt när bebisen har en sådan stor behov vid sin mammas närhet.
Ja, och då menar jag min dotter .. Hon vägrar att ligga i sin säng, så fort jag lägger ner henne så måste hon sparka av sig täcket och sprattla hur mycket som helst tills hon börjar gråta :) hon är underbar oavsett vad .. och mitt leende sitter kvar, jag kan bara inte sluta älska henne för det minsta lilla hon gör. Hon är FÖR söt!

Inatt så var det min första dag, jag bestämde mig att gå upp så fort hon började gråta för att amma henne eftersom ammningen gå mycket bättre nu, ändå om hon blir trött efter ett tag men hon föddes ju för tidigt så det är inte konstigt. Jag klarade att gå upp varenda gång, fast det var bara 2 gånger .. eftersom hon sov med mig för hon vägrade ligga i sin säng. På något sätt ändå om man är trött och sover djupt så vaknar man ändå, det är som om man vet när dom håller på att vakna .. Jag vet det låter konstigt?

Hon är min lilla ängel, jag längtar tills på måndag för då ska vi hem :) hur bra är inte det? Äntligen hemma! Och då slipper jag lämna kvar henne på sjukhuset och känna mig så där hemskt ledsen och sakna henne enormt mycket så fort jag ska ut någon stanns eller hem för en viss orsak.
Något som känns speciellt tycker jag, att hon föddes just den dagen jag har namsdag den 10 februari. Tänk vad tiden går fort, snart är hon 1 månad gammal!
Nu måste jag in till henne igen, saknar henne redan .. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela