iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Några bilder på Isabel

Publicerad 2009-02-17 19:00:58 i Isabel, Leo och jag,

Lägger upp några bilder på min lilla ängel, lägger upp några till sen när Leo har skickat dom han tog med sin kamera.
Måste rusa till Sjukhuset snart, saknar min dotter otroligt mycket!
Är hemma en stund, skulle hämta några saker .. Om jag inte skriver sen så: God natt!


Någon halvtimme efter förlossningen den 10/2

Stackars min bebis, hon matas fortfarande genom sonden :(

I mormors famn

Kommentarer

Postat av: Jackeline Perez

Publicerad 2009-02-17 23:46:33

jaha oj.. hoppas allt är bra med bebisen då =) kram!

Postat av: Emilia Eriksson

Publicerad 2009-02-19 18:00:12

söt blogg, checka gärna in min! Värld att läsa - jag lovar dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela