iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Saknaden är för stor

Publicerad 2009-02-16 11:14:42 i Allmänt,

Det går inte längre, hur mycket jag än försöker så försvinner det inte längre .. Jag saknar Leo för mycket ändå om han bara var 4 dagar i Stockholm, jag känner mig ledsen så fort jag sitter ensam någon stanns.
När jag har min dotter i famnen så försvinner allt det där och jag tänker inte på något annat än henne :) min lilla söta Isabel.
Jag har bara blivit lite orolig och ledsen att hon vägrar amma, jag försöker men hon börjar gråta och släpper taget ganska ofta. Jag är trött också, somnar nästan hela tiden när jag sitter inne hos henne ..
Jag känner mig känslig hela tiden, som om jag skulle kunna gråta av det minsta lilla .. Varför ska det vara så? Är det hormonerna eller?

Jag saknar Leo, jag vill att han ska vara här, bo här redan så att jag slipper säga ''Hejdå'' hela tiden. Tiden går fort? Men jag vill ha honom nära mig nu. Jag behöver honom, inte för att jag inte kommer att klara av att ta hand om min dotter men jag behöver honom ändå.
Jag älskar båda två otroligt mycket min Leo och min lilla Isabel<3

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2009-02-16 16:15:28

GRATTIS TILL ISABEL! :D:D Tack för din söta kommentar!! Är allt väl med dig?? Jag har ju lov denna veckan, så fantastiskt! =D Har inte haft lov sedan jag gick gymnasiet känns det som...=) Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela