iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Tonterias

Publicerad 2009-02-02 21:38:17 i Allmänt,

Så nu har jag ätit och duschat, behövde verkligen tvätta håret. Det är sjukt att mit hår blir fettigt snabbt, jag har ingen aning om vad jag kan göra för att det inte ska bli såhär.
Det är sjukt störande att jag måste tvätta håret varannan dag, ska fråga Leo's mamma när jag pratar med henne nästa gång, hon är ju frisör :)

Får lite dåligt samvete över att jag inte äter så särskilt nyttigt och jag vågar inte fråga min diabetes doktor vad som kan hända med bebisen om jag inte äter nyttigt, den kanske föds undernärd? Äsch ska fråga på måndag då jag har en tid där ..
Ska börja skriva ner alla mina frågor, brukar oftast glömma bort det jag undrar över när jag väl är där. Ska börja göra det nu och vänta tills mother kommer hem.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Jackeline Perez

Publicerad 2009-02-03 13:39:53

gör det bösta och fråga.. så blir bebisen bra :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela