iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

213 days so far, 61 days to go ..

Publicerad 2009-01-25 14:56:32 i Bilder på mig,

Fortfarande skit tråkigt väder utanför, det är rena isbanan utanför där jag bor .. jävla väder och is + dimman.

Enligt graviditets veckan jag är i just nu så har jag varit gravid i 213 dagar och tills beräknat datum så är det 61 dagar kvar. 2 månader kvar!! Jag blir bara mer nervös och rädd när jag tänker på det, jag vågar inte ens kolla på förlossnings dokumentärer. Hjälp!
Det är ialla fall skönt att min förlossning kommer att vara i Södersjukhuset, frågade och dom sa att det var ju självklart eftersom min journal ligger där och dom tar hand om mig. Har haft bra läkare, sjuksköterskor som tar hand om mig plus min barnmorska som är hur trevlig som helst och verkligen bryr sig och gör ett bra arbete :)

Åh vad jag längtar, ändå om min barnmorska sa att det gjorde ''jävligt ont'' att föda. Michelle har också sagt att det gör jävligt ont, hon trodde att hon skulle dö av smärtan när Johan föddes.
Jag ska klara av det! Jag ska inte ge upp, vägrar göra kejsarsnitt! Mamma födde oss, min bror och mig på så sätt, hon sa att hon inte stog ut med smärtan efteråt. Hon har ett fult ärr också .. det räcker med mina bristningar på magen tycker jag.


Min gravida mage, vecka 31.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-25 18:34:01

himla snygg blogg du har cutie! :*

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-25 18:43:36

a meli kunde på fredag hihi så det blir bra.. vi kan ju höras senare i veckan :)?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-25 21:34:17

va sött! bebisar är så underbara, lycka till! =)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-01-26 14:36:05

va mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela