iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Aj! Nej! Aj!

Publicerad 2009-01-29 13:26:07 i Allmänt,

Jag kanske borde skynda mig snart, ska gå ut .. men jag orkar inte egentligen eller jag har ONT!. Var helt på gå-ut humör igår, men jag vakna med världens värk i livmodern och musklerna där var nog säkert att jag tvinga mig gå utan att vila förens vi drog till donken och åt lite senare vid 7 tiden.
Det gör ont, när jag vakna så fick jag för mig att jag kommer inte klara av att föda!!! Jag kunde inte tänka på hur jävligt ONT det kommer att göra, hur kommer smärtan att vara? Ju mer dagarna går så blir jag mer nervös inför förlossningen, bebisen rör på sig än där inne och sparkar till då och då, det glädjer mig.
Men SNÄLLA Hjälp! Jag vill att bebisen ska födas men ändå inte, jag skojar med att jag kommer trycka ihop benen och be den att INTE komma ut, men snart så kommer det hända på riktigt!
Detta är smärta som är unknown for me, jag kan slå mig någonstans, ramla och blöda och jag brukar oftast skita i den smärtan ändå om jag är diabetiker och borde inte göra det eftersom jag kan få någon allvarlig infektion och det kan leda till värre konsekvenser men sådan är jag. Men kommer jag klara av att föda? Jag är rädd, nej otroligt SKITrädd!

I just can't imagen what the pain would be like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela