iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Heidy -

Publicerad 2009-01-27 16:43:37 i Allmänt,

Nu är det som så att jag inte gjort ett dugg idag, sov till kl 2 på eftermiddagen ungefär .. jag var trött, för trött.
Åt en sen frukost, omelet och vatten hahaha .. jag har svårt att dricka sojamjölk så sent. Pratade med Leo i 40 min och nu sitter jag här .. skulle ha åkt in till stan med Heidy men hon och sin mamma skulle handla :) men det är okej jag hade ändå inte haft någon lust att åka in till stan, men vi ska ialla fall göra något .. väntar bara tills hon kommer hem igen.

Hon bor på samma gata som jag gör, ungefär 3 lägenheter nedåt .. på något konstigt sätt har vi alltid bott nära varandra haha! Vi bodde 3 min ifrån varandra när vi bodde i radhusen längre upp, så det var perfekt när vi skulle till skolan, gå ut med hundarna och så :) och nu så bor hennes mamma nära, så när hon är på besök så är hon i närheten höhö!

Kommer ihåg en halv rolig sak, vi bråkade i 7:an (minns inte varför) men jag blev skit förbannad på henne och en annan av mina fd kompisar som var brevid mig sa att jag skulle slå henne, varför men jag vet inte? Jag och Heidy skrattar till det idag, men jag slog henne med min biologi bok i skallen haha! Fast hon var bara sur i 1 dag, vi förlät alltid varandra snabbt.
Minns när hon bad om mitt lilla trähus vi gjorde i träslöjden i 7:an också, den hade tagit mig 5 lektioner att göra .. men jag blev inte nöjd med den så jag tänkte slänga den bara för att jag hade målat den först gul (den ända färgen som fanns kvar, typiskt skulle dom andra färgerna ta slut) sen nästa lektion vi hade fanns alla färgerna igen, så målade den grön. Usch nej! sedan röd .. det var ju helt förstörd. Jag fattade inte att hon ville ha den? Hahahaha .. vad som hände med mitt lilla trähus vet jag inte.
Åh vad jag kan sakna dom tiderna ibland, jag har inte kontakt med alla mina kompisar då .. några av dom valde att gå ''fel'' väg, så jag föredrog att inte ha kontakt med dom.
men well well .. life's like that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela