iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Hemma hos Michelle

Publicerad 2009-01-26 19:29:18 i Allmänt,

Jag har inte uppdaterat för att jag är hos Michelle och hennes man, dom bor tillsammans i en lägenhet i Akalla.  Det är väl fint i deras lägenhet bara att det är för varmt här inne. Men det ialla fall bättre än ingenting ...
Johan, Michelle's unge ser smalare ut fast det är för att han har varit magsjuk och spytt, stackars unge.
Känner mig trött ska snart hem, det är väl säkert kallare ute än vad det var när jag kom hit. Haha, om jag skrivit fel så är det för att jag ser lite suddigt pga tröttheten, vaknade 7 idag .. tur att jag inte har en läkar tid imorgon. Kan ta sovmorgon like always, men jag måste ut också ..
Heidy är hemma i Stockholm :) så henne måste jag träffa innan hon åker hem igen tills sin pojkvän i Falkenberg. Fan det känns som länge sen jag såg henne, ändå om det var i december, I think?

Well well .. ska nog börja ta mig hemåt. Skriver senare när jag är hemma
Ciao så länge!

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-01-26 19:37:08

svar tack iris :)

Postat av: Leia

Publicerad 2009-01-26 22:11:18

Det är bra tack =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela