iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ja, vad kan man säga?

Publicerad 2009-01-16 13:36:00 i Bilder på mig,

Några bilder från igår.
Jag har fått bristningar på magen och pga mina diabetes sprutor jag alltid måste ta fick jag ett fult blåmärke
på högersidan av magen. Mina graviditets hormoner har förstört min hy :( jag har fått finnar på ansiktet och lite utslag.


Min mage är stor nu tycker jag .. Snart gravid i vecka 30!

Mitt hår är konstigt, färgade det ljust i december nu är det mörkt.

Bebis i magen :)

Behöver inte förklara ..

Förlovningsringen på som vanligt :)
När kommer min hy bli bättre? Efter graviditeten HOPPAS JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela