iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Mail

Publicerad 2009-01-18 20:27:02 i Allmänt,

Så nu var mitt mail skickat till min kära bror .. det blev ett ganska långt mail, undra om jag någonsin har skrivit ett kort mail till honom?
En sak som irriterar mig nu för tiden är att jag känner mig så klumpig nu när jag är gravid, mina händer känns som om dom svullnar ibland. Men det ska vara normalt, känns som om jag tappar allt på golvet ibland idag tappade jag min förlovningsring på golvet, min nål till insulinsprutan, och nästan alla teststickorna till blodsockermätaren .. vad är det med mig?
Min trötthet gör mig att jag känner mig dum ibland, och yr. Jag orkar inte med något längre ... Åh snälla kan inte dom här sista veckorna gå snabbt!?

Jag vill kunna gå ner till min normala vikt igen så att alla mina jeans och kläder kan passa igen. Jag har inte mycket kläder att välja bland längre .. särskilt jeans och byxor! Jag kan inte köpa kläder heller för jag vet inte hur mycket jag kommer gå ner i vikt sen .. det är frustrerande ibland!
Denna gång ska jag verkligen skärpa mig, i sommar blir det springa minst 1 timma varje dag och börja på simning med Leo när jag åker till Madrid. Säger alltid att jag ska börja träna men det blir aldrig av ..
Bebisen följer med när vi ska till simbassängen :) det finns ju små simbassänger där också såg jag när vi var och bada en gång med Leo, Leo's pappa och lillebror + hans kill-kusiner (jag var den ända tjejen bland dom) i sommras fast då hade jag ju ingen aning om att jag var gravid.
Det var ju ett mirakel att jag inte fick missfall, eftersom jag sprang runt om simbassängen flera gånger och hoppade i tusentals gånger.
Denna gång ska jag njuta utav solen och att vara mamma och bara ta det lungt när jag kan :)

Kommentarer

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-18 22:07:43

sv: men den är fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela