iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Matlagning

Publicerad 2009-01-21 20:21:31 i Allmänt,

Lagade köttfärssås med pasta :)
Kötfärssåsen som jag gjorde smakade lite konstig, det var nog för att jag råka hälla i för mycket Basilika .. Jag brukar ju göra egen tomatsås när jag orkar då hehe, och då hände detta! Den blev lite stark tyckte jag, varför? Det vet jag inte hade inte i stark chili eller något så det var rätt konstigt. Fast mamma tyckte om kötfärssåsen och tog lite till .. är det bara för att mina smaklökar är konstiga nu när jag är gravid? Men det är mycket mat som jag tycker smakar konstigt, och dom andra tycker inte det. Som när Leo var här för 2 veckor nästan, så gjorde jag chili con carne och tyckte den var stark medans mamma och Leo inte tyckte det. Vad fan? tänkte jag.

Så fort jag får pengar ska jag köpa ett par klackskor från H&M! Åh, jag fastna för dom när jag såg dom på H&M's hemsida. Undrar om dom finns på H&M inne i stan? Annars får jag beställa dom på deras hemsida :) Såg lite annat jag också gillade. Varför ska min mage kännas så tung och benet göra så ont när jag går!?
Frustrerande, frustrerande .. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela