iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Onödigt!

Publicerad 2009-01-19 09:39:23 i Allmänt,

Fick väldens korkaste idé igår, att jag skulle vakna kl 08.00 för att åka in till Södersjukhuset för att be dom skriva på mitt högkostnadsskort .. jag har rätt till frikort nu eftersom jag har över 900 kr bara på sjukhusräkningar. När klockan var 08.30 kom jag på att dom stänger huvudkassan kl. 10.00 jag skulle fan inte hinna om jag tog 09.10 tåget in .. Skulle ha vaknat lite tidigare!! Fan, jag skulle kunna ha sovit istället .. men nu går det inte eftersom jag redan var klar, hade redan sminkat mig och fixat mitt hår.

Jag är ialla fall klar, ska äta frukost vid 10 och sedan dra till stödgruppen? för unga föräldrar. Jag har massa frågor i huvudet, hur det kommer att vara där? Om det är värt att gå dit ens? Okej, jag behöver träffa andra personer som är lika gamla som mig och som också har barn eller är gravida. Min barnmorska ville att jag skulle ta kontakt med dom ..
Jag fyllde 20 år i december förra året, men varför får jag sådana blickar när jag är ute själv? Lite äldre folk kollar först på mig sedan på min mage och alla ser sådär som om dom tänker ''Är hon dum i huvudet? Stackars barn som kommer födas'' t.o.m ungdomar kollar lite chockat på mig.
Jag behöll bebisen för att jag fick ont i hjärtat av att tänka på abort och för att jag vet att jag kommer klara av detta, jag kommer att bli en bra mamma .. jag är ingen misslyckad person. Jag känner mig liksom redo att bli mamma.
Bebisen är inte ens född och jag har redan en stor kärlek till min och Leo's bebis som fortfarande ligger i min mage.

Nä, nu ska jag hitta på något annat. Hahaha, dom hugger ner julgranen på gården utanför där vi bor. Det är på tiden det ..
Fan att det ska snöa, undra om det är kallt ute?

Kommentarer

Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Publicerad 2009-01-19 09:44:24

SVAR;

Testa med att bli medlem där! :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela