iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Säg det inte till någon

Publicerad 2009-01-29 22:09:36 i Allmänt,

Så, efter maten så gick jag och hämta boken .. var ändå tvungen att gå in i mitt rum.
Det är en sann historia, det är sådana typer av böcker jag gillar att läsa .. läste 2 utav Paulo Coelho's böcker en gång dom var faktiskt bra, Zahiren och Pilgrimsresan.
Aja, men nu ska mamma ha datorn .. betala räkningar. Är lika bra det ska nog gå och lägga mig snart är hur trött som helst och imorgon ska jag till min barnmorskan.
God natt!

Boken jag köpte:

Verkar bra dom första sidorna jag läste utav den.

Kommentarer

Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

Publicerad 2009-01-31 16:53:10

har läst boken och jag tyckte om den

Postat av: MalinCaarne - FASHIONISTA

Publicerad 2009-02-01 00:06:03

så bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela