iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Seg dag

Publicerad 2009-01-25 22:39:34 i Allmänt,

Trött som jag känner mig så ska jag gå och lägga mig nu, eller snart ..
Har bara varit en seg dag, har inte gjort ett dugg bara vilat och käkat lite Kina puffar men choklad haha! blev sugen på det så var tvungen att köpa det. Damn cravings! dom kan vara i dagar ibland när jag skiter i dom och äter andra saker ..

Jag orkar verkligen inte gå upp så tidigt imorgon för läkarbesöket kl 9 på morgonen, fan idiotiska tider. Jag känner mig helt slut nu. Men jag har fortfarande inte skrivit klart mailet till min bror, han läser dom imorgon så måste skriva skriva skriva.

Jag vill ha fint väder imorgon, synd att det inte blir så .. när, När, NÄR kommer våren komma? Solen som skiner, människor på bättre humör, vår kännslor. Åh längtar .. Då kommer jag ha en bebis vid min sida, min kära bebis som jag längtar efter att få hålla i famnen. En mamma och sitt älskade barn .. kan det bli bättre?
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela