iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Segt det går

Publicerad 2009-01-23 13:44:24 i Allmänt,

Fan va sega vi är på att komma iväg, känns som man har en miljon saker att göra hemma.
Fick en liten energi kick så började städa mitt rum, fast sen kom jag på att jag ville kolla busstidtabellerna till länna så satte mig här haha!
Mamma städar det där lilla rummet man kan hänga kläder och lägga skor i. Vi har säkert mer än 100 par skor tillsammans, helt overkligt haha! Jag orkar inte alltid lägga tillbaks mina högklackade i ordning så det var a mess in there plus att mamma skor inte heller var så ordande :)

Nu ska jag fortsätta städa, sen in i duschen.
Adios :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-01-23 18:23:22

fin blogg (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela