iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Sol eller sova?

Publicerad 2009-01-13 12:28:44 i Allmänt,

Varför ska just denna dag vara grå? Kan det inte komma lite sol till Sverige!? Det var ju fint väder förra veckan tyckte jag, då kom solen fram några dagar :)
Leo sa att i Madrid så var det mycket sol där, åhh! Jag vill också ha soliga dagar.
Nu känner jag mig helt trött, blev väckt 3 gånger först mitt alarm som lät vid 10, sådär 30 min efter ringde mamma och sa att jag skulle vakna .. men jag höll på att somna om när en diabetes doktor ringde hem, jag hade inget annat val än att gå upp och svara. Efter det samtalet, åt jag frukost tyckte det var bäst så .. min bebis behöver ju näring.

Jag förstår bara inte varför min trötthet aldrig gick bort? När jag läste i böckerna jag fick av min barnmorska så stod det att tröttheten kan börja avta lite efter vecka 13, jag hoppades på det så mycket eftersom jag kunde sova en hel dag nästan och ändå vara super trött. Men nu är jag gravid i vecka 29 och jag känner mig fortfarande sådär otroligt trött, det är störande för jag kan inte göra något utan att känna att jag inte orkar längre och vill bara sova.
Ska nog sova en liten stund innan jag åker hem till min kusin.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela