iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Söndag kväll

Publicerad 2009-01-04 22:37:53 i Allmänt,

Då är denna dag över snart.
Kan inte någon stoppa tiden? Jag vill inte att det ska bli söndag den 11 januari då åker min älskling hem kommer sakna honom otroligt mycket igen!!

Var ute en stund i detta kalla väder med Leo skulle köpa ett frimärke och kuvert för att skicka mitt moderskaps-intyg imorgon frimärke fanns men inte kuvert så får köpa det i Södersjukhusets Pressbyrån, sen tanka på mobilen och köpa köttfärs eftersom vi skulle äta pasta med köttfärssås, Gott!
Imorgon ska jag på ultraljud igen, är lite nervös. Undra om jag kommer få reda på om det blir en flicka eller pojke?
Har 3 tider på MVC på Södersjukhuset, första är Diabetes rond på morgonen sen på eftermiddagen: Barnmorskan och sedan ultraljud.
Det jag är glad över är att Leo kommer vara vid min sida, han är redan glad över bebisen.
Han pratar och har sjungit för bebisen hihi, vad sött! :) Åhh, vad jag älskar honom!

Snart ska vi gå och lägga oss, är super trött och ska upp tidigt imorgon.
God natt!



Leo, min älskling :)

Min mage idag, vecka 28.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela