iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Ultraljud igår den 5/1 - 09

Publicerad 2009-01-06 14:35:47 i Isabel, Leo och jag,

Igår var jag på mitt tredje ultraljud. Om ni undrar varför jag går så ofta är för att jag är diabetiker och pga av min diabetes måste jag ta hand om mig extra mycket, för att bebisen inte ska födas för stor och ha andra komplikationer.
Åker ofta in till Södersjukhuset för läkar tid hos min barnmorska och diabetes doktor + andra läkare som finns med när jag ska på diabetes rond.

Allt är bra med bebisen, den växer som den ska och mår bra :) är hur glad som helst för det. Min bebis i magen mår bra och har inga som helst komplikationer än, allt går bra. Det betyder att jag tar hand om mig ganska så hyfsat, men jag måste skärpa mig med en del saker än.

Fick veta vad det är för kön också, men det säger jag inte än det blir en liten överraskning för alla andra det kommer alla få reda på när bebisen föds i Mars. Bara min familj och Leo's familj vet :)
Nu behöver Leo och jag inte fundera på namn för vi har bestämt oss redan, nu måste vi tänka på andra saker som är viktigare.
Dom senaste bilderna på bebisen:
(dom är inte så bra, ska försöka scanna in dom när jag har installerat våran scanner)



Alla bilder jag fick. Många, va? haha

Bebisens fot :)

Huvudet, den smaskade på sin hand haha! :)

Bebis v28+3

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-06 17:29:08

Tack för din söta kommentar! Hoppas allt är bra med dig! Själv sitter jag och tentapluggar, så tur man har en liten assistent som hjälper en med bloggen...haha! =P Stor kram/ Diana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela