iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Undrar vad det är?

Publicerad 2009-01-22 15:19:10 i Allmänt,

Jag låg och tänkte på tusen saker igår, så la mig inte förens 4 på morgonen. Haha ! Ville bara att Leo skulle vara vid min sida, jag somnar alltid snabbt när han är där vid min sida.
Jag var otroligt trött på morgonen så somna om igen och vakna vid ett tiden, det är ju inte rättvist mot min bebis i magen. Blev tvungen att äta lunch istället för frukost .. första gången jag gör så :) haha!

Tänkte hoppa in i duschen snart för att gå till posten, fick något av Vi Föräldrar som jag måste hämta ut, har ingen aning om vad det är? Orkar inte gå ut i detta väder egentligen! Varför måste det snöa? Let's go to Australia där det är sommar :) YAY! Det är ungerfär 27 grader varmt i Perth där min släkt bor, jag vill dit med Leo och Oliver!
Var där år 2003 med mamma i 6 månader, mina föräldrar hade planer på att flytta till Australien det är ju fan andra sidan jordklotet!! That's insane!

Nä nu ska jag börja röra på mig.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Publicerad 2009-01-22 20:17:19

Tack, detsamma och grattis. Snart dags då! Hur känns det :)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela