iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Je't aime, Leo

Publicerad 2009-01-18 01:30:32 i Isabel, Leo och jag,

Jösses vad vi längtar efter vår lilla bebis! Skickade nyss bilderna från ultraljudet till Leo och han har bilden på bebisens lilla fot som visningsbild på msn. Hur gulligt är inte det! Ahh .. :) Vad jag ÄLSKAR honom.

Det är 10 veckor kvar tills min bebis ska födas (enligt beräknat datum) mitt tålamod tar slut snart. Längtar tills stunden jag får hålla bebisen i min famn, tills jag får se bebisens lilla ansikte. Åhh, det är så långt kvar känns det som ..
Mitt hjärta fylls med kärlek när jag tänker på Leo och vår lilla bebis.
Nu ska jag ialla fall gå och lägga mig snart.
God natt ..




Vår Bebis

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-01-18 12:27:38

Tack för din söta kommentar!! =)

Vad ska du hitta på idag? Jag ska ha en riktig slappedag och återhämta mig efter sjutimmarstentan! =P Hoppas allt är bra!

KRAM!

Postat av: JOANNA

Publicerad 2009-01-18 12:47:43

sv: va mys:)

grattit till er!

Postat av: Astrid

Publicerad 2009-01-18 13:37:05

Hej!

Nu är det Tävling på min blogg!

Var med du också!

Du har chansen att vinna tre bra DVD-filmer!



Kul blogg du har:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela