iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Nöjd

Publicerad 2009-01-23 21:34:06 i Allmänt,

Nu är jag hemma i alla fall, jobbigt blev det .. min mage känns alltid tung när jag går och mina fötter gör ont när jag har gått i en halv timme bara! Blev nöjd med min nya bordslampan jag köpte :) en grön liten lampa.
Blev besviken när vi kom fram till Babyproffsen och barnvagnen jag var intresserad av inte var som jag trodde, det var för tung och klumpig. Äh Fan! Hur i helvete ska jag göra?
Det börjar bli bråttom känns det som att bestäma mig vilken barnvagn jag ska köpa, annars får jag klara mig med en bärsele medans haha!
Får ta och leta igen då och ringa Jenny som vet om barnvagnar.
Jag är hungrig, ska snart äta .. det blir kött á la Leo hahaha! Ett speciellt sätt han gör köttet på som blir skit gott som han lärde mig och jag visade mamma hur han gjorde, orkade inte laga mat denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela