iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Dimanche 11/1

Publicerad 2009-01-11 22:33:39 i Bilder på Leo och mig,

Snart borde Leo landa i Madrid. Tyvärr så fanns det inga direkt flyg till Madrid, hans flyg hade one stop, han skulle landa i Prag först sedan åka vidare till Madrid.
Saknar min bebis för mycket, hoppas inget har hänt .. är orolig. Han är ju mitt allt, mitt liv.

Vet inte vad jag ska göra nu, det är tråkigt här hemma nu igen. Maria, mammas vännina är här på besök .. men ändå med Leo skrattar jag jämt och har det bra, vi kanske bråkar lite då och då men vilket par gör inte det?
Längtar till sommaren, då kommer mitt liv förändras helt och hållet .. eller i mars kommer mitt nya liv börja då min bebis föds :) i slutet av året kommer min kära bror hem, mycket kommer hända detta år!
Jag är glad fast otroligt rädd och orolig.

Leo har massa bilder på sin kamera, så lägger in dom bilderna när han har skickat dom till mig.
Imorgon får jag se om jag orkar gå ut, min rygg gör för ont och jag kan knappt gå .. fast jag måste ut för att besöka ett ställe min barnmorska sa att jag borde gå till, typ en stöd grupp för unga föräldrar?
Nåja, ska fortsätta vänta på Leo's samtal
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela