iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

5 dagar gâr fort

Publicerad 2009-07-19 19:34:55 i Allmänt,

Jag har inte orkat, jag har inte tid att uppdatera .. Mina kusiner har varit här, dom som bor i Australien. Kom tisdag den 14 juli och âkte hem idag den 19 juli. Det har varit trevligt men förvirrande, massa saker har hänt som är sjukt. Saknar mina kusiner redan .. Min kusin paty's pojkvän var med ocksâ, det positiva med det var att jag kunde prata engelska med honom, pratade engelska med mina kusiner ibland ocksâ .. Jag kan ju inte praktisera min engelska med nâgon sâ här glömer man mycket haha ..
Vi typ festade sista natten, det gick fel i slutet .. jag blev skit full och hällde min kusins vin pâ Leo, smällde till honom och hotade honom att jag skulle döda honom tydligen. Sen ringde jag H, 5 pâ morgonen och pratade med honom ett tag och frâgade honom om han ville bli min pojkvän, det är typ det ända jag minns av konversationen.
Jag är tydligen inte singel längre ... det är sjukt! Jag är osäker pâ det här .. fâr se vad som händer sen. Han skulle ringa idag men jag har spytt sedan kvällen, mâr bättre nu har slutat, och jag mâdde skit när vi gick och lämnade mina kusiner. Sen när vi kom tillbaks sâ somnade jag tills nu typ .. vaknade för inte sâ länge sen.

Kommer inte dricka pâ ett bra tag liksom, sista gângen jag drack sâhär var ju förra âret innan min graviditet sâ min mage är ju inte van längre. Jaja, nog om det .. Laddar upp bilder imorgon eller sâ. är trött och ganska nere nu.
Ciao!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-21 19:20:32

hhahah din vilding :) vågar man festa med dig, då låter ju riktgit galen ;) haha inte singel :D trevligt trevligt :P hoppas du har de bra .puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela