iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Snart va f*n !

Publicerad 2009-06-20 01:26:56 i Allmänt,

Jag kan knappt tro det! Det är 3 dagar kvar ... Alltså om 3 dagar åker jag, jag slipper Sverige i 3 månader hahaha! Äsch kommer sakna Sverige ändå ..
Ialla fall .. Midsommar var det, hmm .. känns som om det var länge sen jag fira det. Gjorde inget speciellt idag. Fast äh skit samma.
Nu babblar jag om ESPAÑA jag längtar så efter att få gå ut, alltså gå ut på riktigt! You know, festa, gå ut med kompisarna i spain och så .. Jag vill dansa, saknar det.

Jag skriver ju bara massa ointressant, hahaah! Orka! Så
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela