iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spain here we come!

Publicerad 2009-06-22 21:59:49 i Allmänt,

Jag är så in i helvete, skit rädd! Jag har drömt om dom döda dom senaste dagarna, tänk om planet typ crashar och alla dör? Det är läskigt, och jag är ju flygrädd. Älskar att resa men den biten att flyga till destinationen är det värsta, jag kan slappna av när jag väl har hämtat bagaget och är påväg ut .. då släpper oron taget.
Jag kommer vara glad när jag väl är där och kramar Leo och hans familj och dom får se lilla Isabel .. vill se deras leende och glädje. Haha ..

Idag ja, skulle jag gått ut med H efter att ha träffat Mia men killar alltså! Jag undrar vad dom tänker med egentligen. Att dom inte förstår ..
Var ute med Mia ialla fall, bättre det .. var mycket trevligare :) vi satte oss på gräset och ''solade'' haha .. sen drog vi hem till mig eftersom Isabel började gråta.
Hon fick ju sina två första sprutor idag :( grät nästan av att se henne lida. Det gjorde ont i hjärtat av att höra och se henne gråta sådär. Mina ögon fylldes av tårar men höll mig ..
Jag är en tickande bomb av känslor som kommer explodera närsomhelst, jag vill gråta, skrika, gråta, le, skratta, gråta  .. Ja, ni förstår. Sjukt med aja ..

Ialla fall .. Vi ses i SPANIEN!
God natt! Adios.


Nej?

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-27 21:47:16

planet craschar inte... oroa dej inte , ja ser till att det flyger =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela