iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Spanien, dag 7

Publicerad 2009-06-30 16:03:26 i Allmänt,

Dâ har man varit här i en vecka, en hel jävla vecka och jag vill redan âka hem. Saknar mitt hem där jag fâr gâ ut pâ dagarna och slipper städa varenda jävla dag och slipper höra hur fel man gör saker och ting. Att man borde vara pâ det sättet och blablabla ... Kan inte folk acceptera att jag är som jag är? Dom mâste alltid klaga hur jag är som person. Vad fan fâr man utav livet av att göra hemsysslor sâ jävla ofta egentligen? Att kräva att allt ska vara sâ himla perfekt? Det är ju fan löjligt!

Jaja, nog om det .. i onsdags var jag ju pâ KORN's konsert i norra Spanien, San Sebastian :) fan vad underbart det var bortsett frân att alla knuffades och slogs typ, jag fick ju blâmärken här och där. Min kropp gjorde ju fan ont dagen efter .. men men det är ju ett minne för livet!
Annars har inte sâ mycket hänt, varmt väder, sol .. Jag har inte solat ännu, ska nog börja göra det. Vi tränar ocksâ har varit ute och cyklat och joggat 3 dagar i rad nu, hoppas jag gâr ner i vikt. Jag ger det 1 mânad, fâr se om man ser nâgon liten skillnad dâ ..




Pâväg till San Sebastian.




Pâ tâget, typ dâliga bilder haha ..


Utanför stället konserten var, vi satt utanför grinden frân 16:20 till 18:30.
Fast man blev insläppt i själva stället 19:00, vi fick stâ utanför dörrarna i 30 min.

Itzela, tror jag stället hette. Men efter konserten, man fick tyvärr inte ha kameran med sig in :(
sâ kunde inte ta bilder där inne.

Lägger in fler bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela