iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Trist dag

Publicerad 2009-06-12 20:55:34 i Allmänt,

Jag är sjukt seg på att uppdatera, men jag har faktiskt inte orkat skriva. Idag har jag haft huvudvärk, tog en alvedon men det försvinner fan inte :( aja ..
Ialla fall, glad över att Heidy är här i Stockholm, hon kom igår :) så imorgon blir det utgång! Hehe .. nä bara skojar, vi ska bara träffas och snacka skit. Vi har ju inte varit ute sedan Medusa men Leo och Sheila. Jag tyckte verkligen om det stället men men ..

Fult väder, trist humör .. eller snarare trött. Nu längtar jag verkligen till Spanien! särskilt när det är såhär fult, trist skit väder.
Den 24 juni är det ju Korn's konsert i San Sebastian :)) extra glad för det. YAY!
Nä, nu får jag väl ta hand om Isabel hon klagar för mycket .. Ciao!


Utanför Medusa, Heidy & jag.

KoRn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela