iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Utgång imorgon?

Publicerad 2009-06-05 23:20:36 i Allmänt,

Jaha, då var denna dag snart över. Alla studenter är säkert glada och festar på något sätt .. vilken tur dom har! Verkligen! Om det inte vore så att jag hoppade av skolan efter iv eller åtminstone att jag skulle ha kämpat på iv för att få upp matte betyget så skulle jag nog ha varit en av dom. Men så är livet ibland .. Man blir ju glad av att se dom, jag var ju så otroligt stolt och glad över Oliver (min bror) när han tog studenten 07 (han skulle ha tagit den 06 om det inte vore för att vi flytta till Spanien ett helt  jävla år) men ändå så var jag små ledsen, jag ville så gärna ta studenten .. det var en av mina ''drömmar'' när jag gick i årskurs 7.


Det här med att jag blev tvingad att flytta till Australien i ett halv år och Spanien ett helt år sabbade min skoltid, jag hade verkligen bestämt mig att skärpa mig i skolan (sluta skolka, göra mina läxor och arbeten, plugga inför proven) sen så utan att jag ville blev jag tvingad att flytta. Jag missade ju årskurs 9! Det är ju det viktigaste året för att komma in i något gymnasium .. men men ..


Åh, nu hoppas jag på att mamma inte gnäller och skit .. Mia frågade om jag ville ut och festa imorgon, klart jag vill! Jag har ju inte varit ute och festat sedan förra året på sommaren (jag blev ju gravid och en väldigt trött och otaggad gravid kvinna haha!) men mamma ogillar att jag är ute men vissa personer.
Jaja, får väl bara hoppas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela