iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Alla säger att hon liknar, pappa?

Publicerad 2009-03-27 21:49:27 i Isabel, Leo och jag,

När jag kollar på min dotter och sedan på mig så vet jag fan inte vem hon liknar, hon påminner mig inte om sin pappa heller (bara håret) .. alltså det spelar ingen roll egentligen. Hon är så sjukt gullig och söt ändå! :)

Isabel föddes ju 7 veckor för tidigt, hon var beräknad till imorgon den 28 mars. Så hon skulle förmodligen vara född vid den här tiden. Undra om jag skulle ha orkat vänta så länge haha! Jag var så ivrig att få se henne ..
Det roliga var att hon föddes den 10 februari, på min namsdag!

Vad tycker ni?

Mig

<3

Eller Leo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela