iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

ÄNTLIGEN HEMMA!

Publicerad 2009-03-03 20:45:55 i Isabel, Leo och jag,

Igår den 2 mars, blev Isabel utskriven från Neonatal avdelningen på SÖS. Jag var så glad och ivrig att få komma hem med henne och så äntligen :) nu är vi hemma. Allt har gått bra hittills, förutom som alltid att hon är vägrar att sova på kvällarna och håller mig vaken i flera timmar. Hur ändrar jag på det?
Annars är hon lugnare här hemma, än i sjukhuset. Hon vägrade ligga/sova i sin egna lilla säng men inte här hemma här sover hon i sin egna säng (spjällsäng då) det är ju bra!
Skriver lite mer när jag kan, Isabel håller på att vakna .. hon blir så sur när hon är hungrig och gråter bara. Hehe ..
Börjar själv bli trött igen, får bara sova några få timmar på kvällen och morgonen men så är det bara.
God natt!







Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-03-07 00:20:51

va söt hon e :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela