iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Dagen började med oro!

Publicerad 2009-03-06 11:53:15 i Allmänt,

Jag vet inte vad Isabel har börjat få, ringde till BVC och lämnade ett meddelande .. hoppas dom ringer tillbaka!
Hon har fått röda prickar runt ögonen och lite i ansiktet, hon hade några igår trodde det kanske var att hon hade rivit sig som hon alltid gör när hon blir sur och arg för att det var bara tre, fyra stycken hon hade :(
Imorse när hon vaknade för att hon var hungrig så hade hon flera, VAD HAR HON!? Det känns inte roligt alls att vara så här orolig.
Ärligt talat kommer jag börja gråta snart om inte bvc ringer tillbaka .. Jag vill ju fan inte att det ska hända min lilla Isabel något. Min lilla ängel, hon är så liten tycker jag och jag älskar henne för mycket. Oroar jag mig i onödan egentligen?
Jag kan inte vänta så länge tills på tisdag då jag har en tid på bvc, jag kommer hinna dö av oro innan dess om dom röda prickarna inte försvinner och blir fler!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-06 19:28:51

vad fina ni är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela