iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Det är kanske bara jag som övertygar mig om saker som är helt fel

Publicerad 2009-03-08 23:57:52 i Allmänt,

Det går bara inte! Det går inte! Jag är ångrar inte att jag behöll Isabel jag är oehört tacksam att hon finns och lycklig att vara mamma till henne, men det känns som om mina känslor börjar kallna för Leo. Varför? För att vi har problem just nu? För att det känns som om vi glider isär på något sätt?
Eller är jag paranoid och tror sådant som inte är så? Jag har bara inte mått så bra dom senaste 2½ dagarna som gått att jag bröt ihop igår. Varför?

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2009-03-09 00:45:14

Tack för din söta kommentar!! =) Vad har du gjort i helgen? Jag är i England, här är så underbart! Har shoppat lite på Harrods och nu jobbar jag på en filminspelning, så roligt! Men snart bär det tillbaks till verkligheten igen i Sverige! =P Stor kram!

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-03-11 15:41:17

Tänk på att man får så mycket hormoner i kroppen som gör att man blir ledsen o allt sådant så gör inga förhastade beslut :)

jag har fortfarande mina skit hormoner å längtar så jävligt tills dom försvinner haha

lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela