iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

För i helvete!

Publicerad 2009-03-26 21:09:12 i Allmänt,

Fy, vad kallt det är där ute!
Var ute och tog en promenad med Isabel, var tvungen att köpa ersättningsmjölk också det är snart slut .. Det är jobbigt att hålla på att köpa det, men så blir det när man inte får tillräckligt med bröstmjölk. Undra varför det är så på mig?
Väntade på mamma vid stationen sen när jag hade gått runt i centrum.

Man kan inte tro att det borde vara vår nu egentligen, det är för fan vinter kallt ute. Jag frös om händerna riktigt ordenligt ändå om jag hade på mig mina varmaste tumvantar, jag fryser t.o.m här hemma. haha! Nej men usch! Har bara lust att åka till Spanien nästa vinter där blir det vår snabbt ialla fall .. Dom har liksom 20 graders värme i Madrid.
För fan!


Tänk, att få vara på en plats med sol och värme :)

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-03-26 23:42:22

Du, det var ingen dålig bild du laddade upp där. Jag diggar Spanien riktigt mycket.



Hmm, varför vill du inte åka tillbaka till El Salvador då? Jag tycker att det är rätt nice att få komma tillbaka till sina rötter - även om det är nu som vuxen.

Postat av: lisette

Publicerad 2009-03-26 23:58:36

hehe tack så mkt :) ta en titt på min outlet vettja :D

http://lisettee.blogg.se/outlet

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-28 17:52:30

vilken bra blogg hörru:D <33





http://vendelaspace.devote.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela