iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-04-01 16:40:42

Halloj!! :)

Med mig är det bara fint! Hoppas att du också mår bra!

Det är i mitten av maj jag kommer till Stockholm nästa gång. Jag ska låta dig veta när jag vet mer exakt vilka datum det rör sig om och så. Vill verkligen träffa dig!!

Tack för komplimangen för luggen! Jag är nöjd men kommer antagligen att tröttna på den ganska fort. :P Behövde mest bara något... nytt.



Angående graviditet och abort eller ej så vet jag faktiskt inte vad jag ska svara. Det är en hemsk fråga som jag faktiskt inte vet svaret på... Den är för stor och jobbig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela